Klachtenregeling
Het kan zijn dat u niet tevreden bent over Echocentrum Leidsche Rijn. Wij horen het graag als u een opmerking of klacht heeft. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en ons uiterste best doen om uw klacht op te lossen. U kunt ons uw klacht mailen zodat wij uw klacht zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.
Wanneer u advies wilt inwinnen of meer wilt weten over uw rechten, of wanneer u uw klacht eerst wilt bespreken met iemand anders, neem dan contact op met de klachtenfunctionaris. Echocentrum Leidsche Rijn is aangesloten via de Beroepsverening Echoscopisten Nederland (BEN) bij de Klachtencompany: www.klachtencompany.nl. Deze hebben een onpartijdige klachtenfunctionaris die u kunnen adviseren wanneer dat nodig is.
Contact opnemen met een klachtenfunctionaris
Op de website www.klachtencompany.nl kunt u onderaan bij de BEN bij ‘Lees meer’ informatie hierover vinden.
Mocht u er samen met de klachtenfunctionaris en de coördinator van Echocentrum Leidsche Rijn niet uit komen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie EZa. Deze onafhankelijke instantie onderzoekt en beoordeelt of uw klacht gegrond is. Zij doet hierover een bindende uitspraak.